
martyr_id=1486#hp?martyr_id=1486#id=1486#...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
علي جلالي فراهاني: 75 روز پس از بمباران شيميايي در كما بودم اسفند ماه سال 1366؛ قرار بود براي مرخصي عيد نوروز به شهرمان برگرديم، اما بمبهاي شيميايي دست بردار نبودند، ماههاي آخر جنگ بعثي ها بطور وحشيانه اي شيميايي مي زدند، عراقي و ايراني هم نمي شناختند. چند لحظه پس از انفجار احساس كردم، بدنم سنگين شده، از چشم هايم به شدت اشك مي آمد، تاول ها را روي بدنم احساس مي كردم كه بزرگ و بزرگتر مي شدند، در يك لحظه پيشاني ام به حدي تاول زد كه روي چشمانم را گرفت،ديگر جايي را نمي ديدم. و بي هوش شدم. 31 ...
ادامه مطلب