علي جلالي فراهاني: 75 روز پس از بمباران شيميايي در كما بودم
اسفند ماه سال 1366؛ قرار بود براي مرخصي عيد نوروز به شهرمان برگرديم، اما بمبهاي شيميايي دست بردار نبودند، ماههاي آخر جنگ بعثي ها بطور وحشيانه اي شيميايي مي زدند، عراقي و ايراني هم نمي شناختند. چند لحظه پس از انفجار احساس كردم، بدنم سنگين شده، از چشم هايم به شدت اشك مي آمد، تاول ها را روي بدنم احساس مي كردم كه بزرگ و بزرگتر مي شدند، در يك لحظه پيشاني ام به حدي تاول زد كه روي چشمانم را گرفت،ديگر جايي را نمي ديدم. و بي هوش شدم.
31 فروردين 1388-10:17:21
علي جلالي فراهاني متولد 1343 در شهرستان اراك است. او در سن 16 سالگي براي اولين بار به جبهه رفت. ابتدا به منطقه پاوه در كردستان اعزام شد و از سال 62 به عضويت سپاه پاسداران درآمد.
وي در دوران دفاع مقدس؛ مسئول مخابرات، جانشين و فرمانده گردان و مسئول آموزش نظامي يگانهاي دريايي بود.
جلال آباد فراهان...
ما را در سایت جلال آباد فراهان دنبال میکنید
برچسب: علی جلالی فراهانی,علی رضا جلالی فراهانی, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 0:49